Min underbara skapelse






Detta bildregn beror på att jag är så jäkla stolt över mig själv. Jag vill såklart visa hela världen min första egenkomponerade tårta, ever. Bottnarna är i chokladsmak & det är köpta på ica. På första lagret hade jag vispad vaniljvisp & jordgubbssylt. På andra lagret mosad banan. Överst har jag rivit marabouchoklad & så är det ett chokladströssel över vispad vaniljvips & som ni ser pryds kanterna av bananskivor. Jag hoppas att den smakar lika gott som den är vacker, min allra första tårta. Hoppas på succé! Nej, det är ingens födelsedag, vi firar inte årsdag. Jag & min älskling firar bara vår kärlek en vanlig onsdag i juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0