Om sommarkursen :)

Somsagt idag började sommarkursen. Webplatsen var helt överbelastad så jag kom in först på kvällen & sedan var jag fast. Har nästan gjort klart den första uppgiften som är obligatorisk men som inte betygsätts. Vi ska skriva om vår relation till Astrid Lindgren & hennes verk. Jag analyserade med psykiatri-glasögonen på. Exempelvis så tror jag att Emil i Lönneberga är ett bokstavsbarn. Själva examinationsuppgiften är utformad på så vis att man kan styra det mycket själv. Jag kommer att skriva om betydelsen av relationen mellan barn & föräldrar. Kommer göra det med psykiatri-glasögonen på & jämföra med Astrid Lindgren-klassiker. Ska skriva ca 10 a-4 dataskrivet. & det ska vara skickat med snigelpost senast den 13 augusti till min "handledare" i körsbärsdalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0