På jakt efter lägenhet

Eventuellt kommer vi att flytta innan sommaren är slut. Hur underbart vore inte det? Vi har bestämt oss. Eller rättare sagt, Niklas har bestämt sig, äntligen(!) Jag bestämde mig redan för längesen. Det enda som saknas är en lägenhet & jag letar som depserat. Haha!

Jag är ledig idag, vaknade vid sju av att de borrade & knackade i väggen. Jag fick nog & klev upp. Det slutade ganska snart efter det. Jag blir så lack! Allt detta lidande & så får man en reducering på 680:- en månad? Hur troligt är det att de få kronor de blir i månaden, om man slår ut det - får mig lyckligare? Totalt omöjligt!

Funderar på att ta mig en morgonpromenad & besöka solarieöarna. Om några timmar ska jag träffa Rebecka också. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0