PrinsBob Hallonsaft tycker synd om mamma vekling




Sådär har jag legat hela dagen tänkte jag skriva, men vilket lögn det hade varit. Jag kan inte bestämma mig hur jag ska ligga, inget är bekvämt. Ena stunden sitter jag, sen står jag, sedan ligger jag. Snart har jag nog testat alla ställningar man kan sitta/ligga & stå i. Jag är rastlös & har myror i baken men orkar ändå inte göra något & doktorn sa åt mig att vila är den enda medicinen mot virusinfektion. Funderar just på varför hon inte sa ett knyst om glass? Glass är ju hur bra som helst mot precis allt. Framförallt halsont! Det enda jag gjort idag är att träffa min grannkvinna & superhjälte Maddie som bjöd mig på en het-räkvåffla på våffelmakeriet. Det gjorde min dag. Jag har sagt det förr men det tål att upprepas - vad jag jag är att vi fann varandra. Vi har så galet kul tillsammans, oavsett om det handlar om att äta våfflor eller skaka röven. Du är grym!

Tack gud för att du uppfann glassen, för att du lät min väg korsa mina underbara vänners, tack för de härliga vardagshjältarna & för att jag inte är högst upp på allergiskalan. Tack Maria, Jonna, Sara, Maddie, Jonna & Rebecka för att ni finns & för att ni är så härliga. Men ibland hatar jag er! Speciellt Jonna. Men det gör väl inget, för du hatar ju mig, elakaIdan (som jag råkar vara just idag)? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0