Saknat mig? Jag vet ni har!

Men har varit fullt upptagen sen jag klev upp från min sköna säng vid niotiden imorse. Jag & Becka drog till ikea. Det var ju riktigt ikeaväder eller som Rebecka hellre säger - kukväder. Med mig hem fick jag en pall, trådkorg, stekpannor & lite smått & gott. Har sedan jag kom hem monterat ihop saker & storstädat. Började med klädkammaren. Mygod! Vilket projekt. Men nu är jag klar & det är så himla fint. Vilken förändring. Den förra trådkorgen jag köpte på postorder står nu mellan kök & vardagsrum, på det lilla bordet står perkulatorn & i korgarna under har vi kastruller & stekpannor :) Jag är så himla nöjd! Men än är jag inte klar. Nu ska jag ställa upp allt från golvet & dammsuga + skura av hela lägenheten med. Vart jag fick lusten & orken ifrån? Jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0