Vår dröm har blivit sann!

Jag är så jävla lycklig. Satte ett majskorn i halsen när jag lyssnade av telefonsvararen. Mitt hjärta slog frivolter & stannade till en stund. Mygod, vi fick lägenheten! Jag har hoppat runt här & sjungit, skrikit & fullkomligt bubblat av lycka. Äntligen lämnar vi detta elände för något helt underbart.

En lägenhet på 85 kvm - 2,5 rok
Stor balkong med morgonsol & förmiddagssol
Stort badkar
Egen bastu
Inglasad dusch
Stort kök med plats för mikro som vi saknat & köksbord + stolar såklart!

Jag är så jävla lycklig. Förhoppningsvis släpper vår nyvarande hyresvärd oss utan 3 månaders uppsägningstid, men det är inte säkert. Gör de inte det får vi lösa det problemet med dubbelhyror. Det löser sig på något vis, jag bara vägrar gå miste om vår drömlägenhet. Iiiiiih!

Imorgon ska vi skriva kontrakt!

& jag längtar tills vi får flytta in. Inreda vårt hem tillsammans, handla endel nytt & plocka fram saker som inte fått plats. Jag vill ha vitt köksbord + stolar & tänkte bege mig på loppis för att försöka hitta något som faller mig i smaken. Sängstommen vill jag också ha vit. Åh, så många projekt. Allt kan vi inte ta på en gång. Vi får avvakta ett tag & se hur det blir med uppsägningen härifrån.


Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS gumman jag sa ju att den bästa lägenheten skulle komma tids nog det finns en mening med allt :D WIIIIIIIIIIIE vi får basta varannan gång hos dig och varannan gång hos mig :D

2010-06-29 @ 22:12:36
Postat av: Ida

Såhär i efterhand är jag glad att N inte gick med på någon av de två vi tittade på tidigare. Så jäkla underbart att vi fick denna lägenhet! Har ni med egen bastu?

2010-06-29 @ 22:15:37
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0