Virusinfektion

Jag hatar när jag är sjuk & de säger virusinfektion. Föredrar halsfluss eller liknande då man får penicillin & är kry efter typ 2 dagar. Nu kommer jag dras med detta i en evighet. Fuck! Smittsam är jag med. Det var med andra ord bara att sjukskrova sig imorgon & på fredag men på lördag ska jag minsann jobba :)

Jag studerar en tvåårig utbildning. Börjar tredje terminen efter sommaren. Under sommaren läser jag en sommarkurs, mest bara för att få en slant från csn. Vet någon vad som skulle hända om jag fick IG i sommarkursen? Skulle csn kunna dra in mitt csn för höstterminen bara därför? Tacksam av svar av någon påläst jäkel.

Nu ska jag nog ut på en mini promenad mest bara för att få luft. Jag kokar typ. Duschat iskallt tusen gånger & sovit bort hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig min vän :)

2010-06-16 @ 22:49:18
Postat av: Anonym

Tack tack hemskt mycket tack.

2010-06-17 @ 17:23:16
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0