Internationella kvinnodagen!

Mitt första intro gick bra. Det kändes klockrent & som att personkemin fanns där vilket är oerhört viktigt. Kan jang är fan i mig rena mirakelkuren alltså, jag känner mig mycket bättre idag! Inte helt i form men jag är snart fit for fight! Då är det dags att sätta fart med träningen igen.

Sara fick agera "smakråd" & godkänna min bokresumé med analyser ur olika perspektiv. & jag fick stående ovationer. Blev helt till mig & skickde in den. Är säker på att jag blir godkänd iallafall. Nu har jag kvar att gå på studiebesök & jag vet vart jag ska. Har dessutom skrivit ner syftet med besöket & det är ju just syftet som styr hela den uppgiften. Mitt syfte är att stilla min nyfikenhet & alla frågetecken genom att ställa tusen frågor.

Jag har ringt ett ställe angående praktik men de tar bara emot socionomstudenter, så det var ju kört. Jag har lite småpanik. Vecka 13 ska vi ut, det är jävligt snart! & jag har ingen aning om vart jag ska. Påhittig som jag är fick jag upp en idé i mitt huvud & mejlade min handledare K + stället det gäller, med en förfrågan ifall det skulle kunna gå för sig. En vild chansning. Men himla fint om det går vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0