Måndag

I skrivande stund skulle jag befunnit mig på min praktikplats. Men istället sitter jag här & fokuserar på att andas tills jag ska få hjälp klockan två. Blir det värre får jag gå upp till vårdcentralen akut. Det kan nog inte bli så mycket värre. Men jag vet att jag överlever & det ska bli skönt att få hjälp med andningen. Jag har knappast fått en blund inatt. & nu när jag kollade mig i spegeln upptäckte jag att mitt högra öga är knallrött. Min tiodagars-penicillinkur är slut. Borde jag inte vara frisk? Detta är tredje gången på mindre än två veckor jag måste uppsöka sjukvården. Det har hitills kostat mig över 700:- att vara sjuk. Fifan. Nu ska jag lägga mig ner & ta det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0