Onsdag

En lång sovmorgon var ju ganska kört när jag vaknade straxt efter nio, pigg & utvilad dessutom. Det är klarblå himmel & sol, så jag funderar på en promenad så småningom. Nu blir det lite frukost i form av citronyoghurt med start & en kopp kaffe. Sedan ska jag fortsätta med mitt. Håller på i tvättstugan & har bäddat rent + sopat våra fucking golv med ett kilo grus på. Det blir lite diskning, dammsugning & annat smått & gott. Hoppas på att paketet dyker upp idag helst men senast på fredag!


Kommentarer
Postat av: malin

men ibland e det göttatt vakna pigg och utvilad även om det e tidigare än vad man hade hoppats på :)

2010-03-10 @ 14:54:17
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0