Sådär spontant





Ibland måste man få vara galen, spontan & bara tänka på sig själv utan någon somhelst tanke på någon annan alls. Ibland måste man på en sekund bestämma sig för ett ja eller ett nej & eventuellt ta sura minen från sambon eller tusen frågor om kvällens planer.

Men då är jag så jävla tacksam för att jag har världens underbaraste Niklas som unnar mig en girls night out! Som säger "yes, då får jag egentid med datan" - istället för att på något vis förstöra min kväll. Åh. Han förstår att jag behöver spendera tid med en kär vän. & att jag hade tänkt göra det oavsett hans reaktion. (HAHA!)

Snart kommer toto hit & dricker vin med mig! Yes yes yes


Kommentarer
Postat av: Sara

Finamännsika<3

2010-03-08 @ 12:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0