Torsdag

Linköping om typ en halvtimma igen. Jag ska investera i en latte när jag kommer fram. Orkar inte äta frukost idag, vissa dagar klarar jag bara inte det. Jag mår illa vid blotta tanken, speciellt på mackor. Hur svårt är inte det att få i sig när man är nyvaken? Men jag hoppar inte frukosten idag, jag vet hur grinig jag kommer att bli då. Istället tar jag mig en smarrig mintchoklad-drink. Woho! Full-laddad med proteiner. Dålig uppdatering de senaste dagarna, my bad. Vet inte vad jag ska skriva om riktigt & har inte prioriterat datan först. Igår pratade jag med Jeanette iallafall så att nästa vecka kommer jag att gå intro. Nu måste jag komma ihåg att mejla dendär Emma angående studiebesöket & göra det snarast. Det är inte lång tid kvar tills deadline för denna kurs. För att inte tala om LIA. Jag har inte fått någon. Oj, klockan springer iväg. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0