Uppdatering

Jag kan inte låta bli att klicka mig in på min egna blogg & kolla på de kläder som snart kommer hem till mig. Älskar dem redan & ångrar mig inte en sekund att jag klickade hem dem. När man slutat snusa & inte spenderar pengar på krogen eller sånt måste man få unna sig något. Jag älskar kläder, därför unnar jag mig det.

Siri är på besök hos mig. Hon & Ville har lekt rövare runt hela lägenheten. Nosat på Bob har hon gjort & han markerade att hon var för påstridig med att höja tassen. Surkärringen Jeppe hade hon stor respekt för & det räckte med att Jeppe gick stel som en pinne med hög rygg för att Siri skulle backa undan. Mycket smart & go hund. & vilka framsteg hon gjort. Bra jobbat min kära vän Madde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0