AFRO

Wiho, på torsdag ska jag på ett ARFOpass! Sedan ska jag gå intro hos M på kvällen. På fredag är det sista passet med roliga gubben, det är ett måste. Likaså onsdagens pass vid lunch. & vips så har man tränat 4 gånger när veckan är slut. Ja, för jag var hurtig & gick på ett medelstyrka-pass idag när solen sken. De flesta verkar ha gett upp, det är relativt folktomt på friskis. Undrar om de uppnått sitt mål & känner sig heta på beachen eller om de är loosers? Jag är så glad att vara igång på riktigt efter en lång tids uppehåll pga sjukdom. Dock har jag ju inte latat mig för det. Den dagliga dosen av promenader ser jag till att alltid få mig. Måste se till att läkaren skriver ut starkare bricanyl för den jag har är för svag. Det blir kämpigt med andningen när jag tränar. Men jag är förbannat envis & en riktigt fighter!

Ser fram emot att få min stegräknare på posten & hoppas att den håller vad den lovar. Ska bli kul att kartlägga alla moves ;)

Nu ska jag borsta håret & fundera på vad jag ska stoppa i munnen, för magen kurrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0