Älskade underbara onsdag

Denna underbara onsdag har jag hunnit med att sola, träna & luncha med Becka. Stegräknaren låg i brevlådan när jag kom hem, en rosa & fin! Har bara haft den runt halsen en stund hemma men är uppe i 155 steg idag. Ska bli kul att hålla koll på hur oaktiv eller aktiv jag är. Kommer nog skriva endel om hur många steg jag gått osv.

Telefonen ringde idag, det var Marie som hälsade att hon fått mitt namn av Sara. Jag tackade ja till utbildningen, så på tisdagkväll ska jag dit. Ni andra undrar säkert vem denna Marie är & vad det är för något jag ska göra. Jag ska arbeta ideelt för BOJ (brottsofferjouren). Jag älskar att göra meningsfulla saker. Hur stimulerande är inte det? Kort efter det samtalet ringer det igen & denna gång var det Caroline som eventuellt hittat någon till mig att vara kontaktperson åt. Nu väntar jag på att hon ringer upp mig igen, efter att ha pratat med denna unga kvinna. Om hon går med på det kommer vi att träffas ganska snart & sedan om personkemin stämmer drar uppdraget igång.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kuuul! Välkommen in i gänget min sköna :D

2010-05-26 @ 22:39:09
Postat av: Anonym

Tack så mycket älskade du. Tänkte att du kunde logga in på msn för jag har så många frågor. Men din data är dum? Apropå imorgon då, blir det något?

2010-05-26 @ 22:48:31
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0