Den femtonde maj tvåtusentio
















Vädret hade vi tur med minst sagt. Det kändes som en riktig sommardag. Hettade på ordentligt, jag kom hem med brunbrända axlar. En raggarbränna kan man säga, men jag had eingen större lust att strosa runt som en slyna i underkläder.

Det var grymt mycket folk & vädret må ha varit en bidragande faktor. Vem vill inte sitta i grängräset en solig lördag med en cider i handen & lyssna på reagge? Det fanns gott om poliser & krimmare som ägnade sig åt att stalka kidsen & begära legitimation. Maddie & jag skrattade gott när ett irritationsobjekt blev tagen. HAHAHA! Hon var inte bara ful, hon var fet också. Dessutom knölfull & full med grönska på hela byxorna. Euh.

Mitt sällskap var det inget fel på. Jag & Maddie åkte solo, fast vi mötte upp grabbarna grus. Jag tycker det borde bli en repris snarast. För galet kul hade åtminstone jag. & det vet jag fler som hade ;)

Jag kom hem lullig & glad - sex cider fullare än när jag lämnade mitt älskade Norrköping med tåg. Det förvånade mig att det aldrig riktigt slog till. Men det blir en härlig fylla när man dricker sakta under lång tid. Ingen karatefylla, men det var inte direkt vad jag eftersträvade heller. Föredrar att veta vad jag sysslar med, känns lite patetiskt att bli knöl. Det hör till fjortisstadiet, men det finns ju många som verkar fastnat där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0