Glass i stora lass

Åh, det blir en glass i solskenet. Precis som att jag behöver den jävla glassen, om jag ska tänka på beach 2010. Jag har inte kunnat träna sedan jag blev sjuk i bronkit & det är två fucking månader sedan. Vet ni egentligen hur mycket jag hatar att vara sjuk? Jag känner mig så begränsad. Något jag alltid har i min väska är typ en halv toarulle ihopskrynklat, för att alltid vara redo om näsan börjar rinna efter en rad kedjenysningar. Vad underbart det vore att drabbas av typ en förkylning om året som vanliga människor gör, för att sedan få vara kry resten av året & ha lust & ork med träning & nöjen. På tal om beach 2010 & dendär glassen jag ska äta - så unnar jag mig den, för det är jag värd. Det borde ni också göra!  



Minns ni när jag hade så ljust hår? Mygod. Jag tycker att jag passar som mörkt, ljus & som redhead. MEN vilket passar mig bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0