Härliga tisdag!

Vaknade med ett leende på läpparna, tog morgonmedicin, betalade räkningar, duschade & drack perfekt kaffe. Nu ska jag möta upp en vän för en promenad, lite sol, kanske en glass eller fika. & vad som händer resten av dagen har jag ingen aning om. Kanske helt enkelt bara lata mig med en bok i handen & förena nytta med nöje? :) Böckerna jag beställde ligger på ica strömmen nu redo att hämtas ut. Återstår att se somsagt. Idag är inte min träningsvärk så hemsk & det måste vara för att jag kommit igång nu & kanske också för att jag stannade kvar på stretchen? Dendär stressen jag kände för ett tag sedan, hopplösheten & meningslösheten är som bortblåst. Mycket beror nog på att jag pluggat som en dåre & verkligen har koll på läget. Men det mesta beror nog på att livet inte är detsamma utan dig. Jag har känt mig halv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0