Hurtbulle

Efter intervjun vid vrinnevisjukhuset gick jag hela vägen till Jonna som bor långt bort åthelvete i ektorp, fick en svart kopp kaffe & sedan drog vi vidare på promenad från ektorp till åbackarna & runt, hem till mig för toapaus. Sen följde jag Jonna & Emilia hem genom åbackarna till rhodondedondalen. För att knalla förbi eber & slutligen kungsgatan hemåt. Känner mig lite hurtig idag! Emilia fick klappa katt & hon var såklart hur glad somhelst. Ville är så underbar, han förföljde Emilia. Haha!

Tack Jonna för en trevlig dag, det måste vi göra om. Vi hoppar i träningskläderna & beger oss ut nån kväll i veckan. Ok?

Onsdag -
prover
Torsdag - Fika med Sara. (Hör av dig så bestämmer vi mer.)
Fredag - ?
Lördag - Skärblacka i galet trevligt sällskap!
Söndag - Tvätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0