Kvällsbludder

Jag blev så himla slö efter afropasset, helt slut om jag ska vara fullkomligt ärlig. Underbart känns det i varenda muskel. Fastnade i soffan med datan i knät men precis nyligen fick jag mitt feta ass ur soffan & tog mig en efterlängtad & skön med ack så jobbig dusch. Jag älskar att ha saker planerade framöver. Det känns så underbart att ha saker att se fram emot. Stora som små. & jag är en såndär människa med kontrollbehov i kombination med galen glömska, så jag skriver ner saker för att inte missa viktiga saker.

Imorgon ska jag & Maddie träna. Det blir fjärde passet denna vecka. Jag är så stolt över mig själv. Kämpar på tappert trots astman. Sedan ska jag & Rebecka eventuellt laga sushi, det återstår att se. Något ska vi iallafall hitta på en sväng. På söndag blir det nog bio med Maddie & isåfall blir det satc. Bättre sent än aldrig tänker jag? Måndag väntar ett jobbpass & sedan bär det av mot Skärblacka för att fira mamma som blir fyrtiofyra år. Ung mamma va? :) På tisdag ska jag påbörja utbildningen på boj. Vet inte riktigt hur lång tid det tar, men jag missar nog premiären på utejympan. Får gå på torsdag istället!

Nu ska jag äta chips & ostbågar. Sånt kan man unna sig med gott samvete när man gått så många steg & kört ett pass så svetten sprutat. Sedan är det dags att krypa ner nyinsmord med världens härligaste bodylotion, naken i sängen & ha hett sex ville ni läsa va? FEL FEL FEL. Jag ska läsa & sussa. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0