Men godkväll på er :)

Här sitter jag i brist på annan sysselsättning. Är galet rastlös men samtidigt trött. Känner att det kommer att bli skönt att få ta igen mig nästa vecka. Jag slipper kliva upp halv sju varje morgon. Kanske lyckas bli lite kry, vem vet? Kommer sakna ihjäl mig efter de underbara människor jag haft i min omgivning dessa 6 veckor. Idag tog jag farväl av en kvinna som jag inte ser mer förrän i sommar. Fick en bamsekram. Om ni bara visste hur glad jag är över mitt omdöme från praktiken. Självklart är jag godkänd, vem hade trott något annat? Men just FINGERTOPPSKÄNSLA väger så förbannat tungt. Jag kommer med glädje att kopiera det & skicka till min lärare i väntan på hennes betyg. (Kan få IG, G eller VG på lian. Dock bara IG eller G av de på själva lian.) Sedan kommer jag stolt visa upp det när jag söker jobb i framtiden. Ih! Det var längesen jag skrev att det känns som jag hittat hem va? Men jag har verkligen det. Skulle absolut inte kunna tänka mig att arbeta med något annat än människor. Det är verkligen ett stimulerande & utmanande arbete! Sånt älskar jag. Vid dagens slut känner man att man gjort något värdefullt för någon annan. & det spelar ingen roll om man inte alltid lyckas (för sån är verkligheten) MEN huvudsaken är att man själv vet att man gjort sitt bästa.

Förövringt fortsätter jakten på lägenhet & jag kämpar med att bli kry. Sover fortfarande sjukt dåligt & vaknar flera gånger per natt. Det finns inget annat än att vanka runt & kippa efter andan.

Påminnelse till mig själv:
- Må 10/5 - telefontid med Doktor Miriam.
- Ti 11/5 - möte med Caroline angående att bli kontaktperson.
- V. 19 - Intro hos Marie? Vikariera för Annelie?


Kommentarer
Postat av: Tessan Beuws

Ang 11/5.. förbered dig på knäppa frågor ;D haha..

2010-05-06 @ 23:47:57
Postat av: Anonym

Nu blev jag nyfiken. . vad för frågor? Ge mig ett exempel. HAHAHA

2010-05-07 @ 15:12:49
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Tessan Beuws

Haha ja när jag va där så nämde jag att vi hade hundar, och det antecknade hon... då fråga hon vilken ras och jag svarade, hon antecknade.. sen frågade hon ÅLDER och NAMN på hundarna?? ;D haha.. jag fråga va fan det va frågan om ;p Hon är jätte trevlig men lite... flummig =) Men jag tycker hon är bra annars:)

2010-05-07 @ 20:00:21
Postat av: Anonym

Bäst att ha färskt i huvudet hur gamla mina katter är då ;) HAHAHA



Så du är kontaktperson nu eller på g att bli iallafall?

2010-05-08 @ 09:50:49
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Tessan Beuws

Haha ja precis... Nej jag är redan. Kände den tjejen sen tidigare så det va därför jag blev. Men du kommer säkert få svara på mycket frågor osv så hon hittar någon som passar:) Riktigt dåligt betalt så jag ser det mest som en god gärning att va kontaktperson:)

2010-05-08 @ 13:51:56
Postat av: Anonym

Jag har för mkt fritid & vill göra en god gärning. Så det är just därför.

2010-05-09 @ 09:13:33
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0