Sol, fika & promenad

Jag drog med mig Rebecka på en promenad, en fika & en sväng till solarieöarna. Det var skönt att få komma ut en sväng & bli lite brun & snygg. Jag har sagt det förr men jag säger det igen - det gör så förbannat mycket. Hela denna dag har jag tråkat, suckat & dragit benen efter mig utan att få någonting vettigt gjort. Har oroat ihjäl mig för mitt hjärtegull & haft ångest. . Jag är en hönsmamma som skulle velat åkt till veterinären redan igårkväll. Men nu är min fina herre på fötter, han har ätit massa mat & kurrar. En sten har lättat från mitt hjärta. Jag skulle gå under totalt om något hände mina vardagshjältar. Vill inte ens tänka på den dag de lämnar mig, vilket de kommer göra eftersom livet har sin gång. Uff, hemska tanke!

Nu blir det en dusch & sedan gos med sambon. Trevlig fredag hörni.

(M, jag vet inte alls när vi ska åka imorgon. Förslag? Har inte ens kollat buss/tåg. Vi tar dagen som den kommer?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0