Upp med händerna

Igår ringde telefonen, det var lillebror som behövde skjuts & självklart ställer jag upp. Vad har man annars en syster till liksom? Jag hämtade upp lillebror & Kax, det spöregnade ute & eftersom våra däck är så breda spårar de i. Men jag är en riktig proffschafför. Överlevde 2 resor fram & tillbaka till Skärblacka. Vi fikade kaffe & kaka. Efteråt blev det bakad potatis med vitlökssmör, hemmagjord skinkröra & baguette. Ja, vi är lite tvärtom. Kax fick såklart macka också, men smör & skinka. Han blev så nöjd så. Jag älskar djur så förbannat mycket & skulle inte klara mig en dag utan mina vardagshjältar. Tycker det är så himla kul att se hur Kax förändrats & utvecklats, han har blivit en tuffing. Igår gjorde han sig till & försökte leka med Jeppe sm såklart inte var så pigg på det. Men Ville fick han däremot pussa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0