Lördag!

Maten jag lagade igår blev grymt god. Fem Idor av fem möjliga. Niklas som inte är speciellt förtjust i ris (förutom till korvstroganoff) & tycker att allt som innehåller ordet taco ska ätas i bröd gav maten en femma när jag lät honom skippa riset :) Med andra ord: verkligen värt att testa! Jag kommer aboslut att göra rätten fler gånger, men då får Niklas äta´t i tortillabröd. Jag gjorde tsatziki till & den blev helt galet god!

Ansiktsprodukterna jag investerade i testades också under gårdagen & jag är sjukt nöjd! Kanske bästa investeringen ever. Äppelpajen jag lagade till svärmor fick högt betyg den också. Åååååh. Ibland är allt så jäkla bra!

Jag laddar inför denna lördag med ciabatta, kaffe & berocca :) Tror det blir helnyktert faktiskt. Kanske något glas vin? Imorgon blir det tortillas med Niklas & Kenny - hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0