Det är aldrig försent att få minnen för livet

Spenderat några timmar i mitt härliga vardagsrum med ännu härligare sällskap - Sara! Åh, det var ett tag sedan. Men det är alltid lika kul att ses igen. Jag uppskattar dessa stunder något förbannat. Hoppas att det blir fler softa timmar med en kopp te & massa godsaker tillsammans med världens bästa Saris. Det blir liksom aldrig tyst, vi har en miljard saker att prata om.

Vi såg Mutemm på stan. Jag har inte sett honom på ljusår. Det var menat för oss. Jag tror på ödet. Men vart var egentligen Björntore? :|

Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Naw tacl för allt & för titten på er fina lägenhet riktigt kap och det förtjänar ni :) Är glad för er skull, och mUteem var ödet, har inte sett honom på år men just idag yehhehees. Love love fina Ida.

2010-09-30 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0