Fredag

Det är tråkigt när lönen krånglar. Jonna sa något om strul med banker så att vissa kanske helt blir utan pengar? Tur att jag inte blev det. Antagligen glömde L bort att fixa med min lön. Hoppas att det åtgärdas under dagen. För de där extrapengarna skulle sitta fint. Nu blir det en dusch & lite kaffe på det innan jag bege rmig iväg för att möta upp Rebecka & fixa några av dagens ärenden :) När älskot kommer hem blir det systemet & affären för att handla alla ingredienser till mina smarriga tårtor/kakor.

Jag har kommit till insikt. Efter ett samtal med en vän som är precis som jag. Som dövar sorg & smärta med shopping. & det bedövar så jäkla bra för stunden. Det blir som ett rent jäkla lyckorus. Men hur länge? HAHAHA! Jag har en ny stretagi. På med jympakläderna & ut på en pw. Fan vad snygg jag kommer att bli då! Har lovat mig själv nu att inte shoppa massa onödigt. Jag har kläder så det räcker & egentligen inga "måsten". Det är bara så jäkla svårt att låta bli, för ibland skriker något - KÖP MIG :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0