Dagen efter

Min kropp har kämpat som fan i typ två veckor. Gjort allt för att jag inte skulle smittas av de i min närhet som var sjuka. Den försvarade sig med att ge mig trötthet, en liten snudd på höstdepression & känslan av att varken ork eller lust fanns där. Igårkväll åt jag kyckling med cashewnötter. Jag var naiv & trodde att jag fick en nöt i halsen som orsakade obehag & smärta. Imorse vaknade jag med sjukt jävla ont i halsen.

Jag ska vara hundra procent ärlig & säga att jag skulle kunnat stanna i sängen hela dagen, i veckor, kanske till och med en evighet. Trots att solen sken imorse tog det emot att kliva upp & försöka fånga dagen. Dels tackvare halsont men mest för den besvikelse jag känner över Sverige & det svenska folket. Jag är rädd för vad som komma skall när moderaterna styr Sverige. Hur jag än försöker så kan jag inte förstå hur man bara kan se till sig själv. Hur pengar kan vara viktigare än människan?! Hur kan man ge kalla handen åt de som är svagare & behöver hjälp? Hur uppfostras man för att bli känslokall & för en total avsaknad av empati? Min största tro är & har alltid varit - alla människor lika värde. Jag hatar alla hjärtlösa svin. FUCK


Kommentarer
Postat av: Sara

Det håller jag med om!

2010-09-20 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0