Emelie - en vän i nöd.


Haha! Vad skulle jag göra utan dig, mamma? ;) Du är helt klart en underbar vän. Tack, för alla gånger du ställt upp. För att inte glömma just nu, när du fixar & trixar - allt för att hjälpa mig :) Niklas sa nyss "Det är en riktig vän". & ja, jag instämmer. 

Sitter & dricker jos, jummie! & väntar på att Emelie ska ringa. Sedan bär det av mot en sopstation, yey. Härligt lördagsnöje liksom. Sedan har jag inga planer för resten av min lördag, men det är sånt som märks. Föredrar stillsamhet & mys ändå :)

Blah, jag har inget mer att skriva. Tjarå.



Kommentarer
Postat av: Emelie.

Självklart ställer jag upp om jag kan! <3

2008-08-31 @ 02:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0