Fransk bulldog på röven



Jag har skaffat hund. AAAAAAH! Jag var bara tvungen att slänga upp en bild på min röv iklädd mina nya hipsters med en FRANSK BULLDOG. Så jävla helrätt. I love! Har precis tagit mig en varm dusch efter en promenad i regnet. Ouff. Jag vill inte på något vis göra er besvikna, men känner ni höstvindarna? Sommaren är över. I solariet var det varmt &skönt & jag blev brun & snygg.

Jag tänkte ha frågestund. (Som alla andra haft för ljusår sedan.) Det borde ju locka mina kära & trogna läsare att lämna spår efter sig? Det måste ju finnas någonting ni undrar över, inte sant? :) Fast vill ni vara blyga & hemliga & jag i slutändan inte får några frågor alls, så skrotar jag liksom hela idén. Haha. Jag återkommer. XOXO



Kommentarer
Postat av: TipsLappen

det var en fin bild på din röv

2008-08-05 @ 15:57:21
URL: http://tipslappen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0