Är det bara jag som stör mig på butiken Lush i Dominohuset?

Det luktar så förbannat starkt att huvudvärk eller migrän för de som lider av det är en självklarhet. Jag har aldrig någonsin satt min fot där & tänker aldirg göra det heller. Det är nästan så att man väljer att undvika att passera där eller att dra halsduken över näsan. Det sistnämnda är jag inte ensam om, har sett x antal personer göra samma sak. Jag ställer mig frågan; vad fan gör den stinkande butiken där? Det bästa hade väl ändå varit att ha den utanför varuhuset, avskilt med en dörr som hindrar den förförliga lukten att nå allas näsor? Stackars de som arbetar på tre alldeles utanför. ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie.

Jag håller med dej. En protestlista mot den kanske borde göras?!?! För de andra butikernas skull..

2008-11-25 @ 21:10:56
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0