Haha

1. Värsta känslan?

Att göra en annan människa besviken.

2. Bästa känslan?

Att vara älskad.

3. Din första tanke när du vaknar?

Bara lite till.

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Klassiska "rrrrrrrring rrrrriiing".

5. Har du någonsin varit kär?

Ja.

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Tapeter.

7. Vad har du under sängen?

Sänglådor med underkläder.

8. Ser på?

Extra extra, Hål i väggen, Lilla landet lagom, DH & Gossip Girl :)

9. Lyssnar på?

Musik. Mycket blandat.

10. Skriv nått smart!

Om jag vore smart. .

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Min mormor.

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Oj! Det är privat.

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Det har jag inte kommit på än.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Sprallig, härlig & charmig.

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Åh, svårt. Det finns ett par.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

F1.

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Ingen, jag vill vara komplett.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Ingen speciell. Men vill gärna rädda världen från ALLT ont.

19. Vad är du beroende av?

Nikotin & kärlek.

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Snus, choklad & Cocacola ;)


Kommentarer
Postat av: soffie

känns lite bekant den där listan.. det är lite lunarstorm över den =)

ha de bra!

2008-10-02 @ 01:40:16
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0