Neutrogena Visibly Clear






Jag har använt produkter från denna serie i mer än en månad nu. De första dagarna var huden perfekt. Sedan fick jag överdrivet mycket finnar & övervägde att sluta med dessa produkter, trots att jag hört mig för & det tar 3 månader innan man ser det slutgiltiga resultatet. Det kändes inget kul att få mer finnar än normalt, för att eventuellt efter 3 månader få sådär fin hy. Kikade runt på internet, i andras bloggar, överallt. & såg att jag inte var ensam om detta iallafall. Tillslut hamnade jag på en blogg där en kvinna skrev att hon tagit ansiktsvattnet till något labb & att det visade sig innehålla 30% alkohol, typ. Alkohol torkat ut huden & kanske blev min i obalans, tänkte jag & uteslöt ansiktsvattnet. Min hud blev betydligt bättre, utan ansiktsvattnet.

Vad har ni för erfarenhet av dessa produkter?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0