Spyor, avlägsna snarkningar & Maria


Efter noga eftertanke beslutade jag mig tidigare under dagen att tacka nej till det provjobb jag blivit erbjuden nu på fredag. Det har bara inte känts bra, har haft en klump i magen konstant. & jag tänkte att det är lika bra att lita på denna känsla. Dock var det ett ganska klurigt beslut tills ikväll då telefonen ringde & det var Anna. Blev erbjuden provjobb där, på både fredag & lördag. Då var det liksom självklart! Jag tackar nej till det första helt enkelt. & jag tror absolut att det är rätt beslut. :) Klumpen i magen har försvunnit nu också. Älskling sover, Bob spyr & Jeppe ligger som en plattfisk på golvet bakom mig. Har precis pratat en timma i telefonen med Maria som löst mitt byxproblem. Du är en ängel, min ängel på jorden! Jag älskar dig baby. Det Okända var idag, jag var livrädd. Tycker såntdär är kusligt. Därefter Efterlyst, vilket alltid får mig att må fruktansvärt dåligt då man tvingas inse vilket sjukt samhälle vi lever i. Nu loggar toto in på msn, ska allt ta & konversera med den sjtärnan ett tag innan jag återgår till soffan för lite värdelöst tevetittande. Imorgon har jag tvättstugan. Men det blir sovmorgon! :) Vad jag älskar känslan av lättnad. Ni vet dendär sköna befriande känslan när något bara släpper? Jag vet att jag tog rätt beslut. Med kärlek/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0