Tattoo :)


 
Åh. Love it! Acapellan, så underbar! :)

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Hej Ida du har så rätt i det du säger. Men det är så många som skriver om mig i sina bloggar att jag blir förvirrad.



De finns många besökare som dig som är nöjda med sina liv och inte behöver trycka till andra. Det är inte så att mitt liv är perfekt alla har sitt kors att bära. Men är man nöjd med sig själv så har man inte behovet att göra sina medmänniskor illa. Detta är något jag starkt tror på och ingen kan få mig att tro att de är nöjda men det är bara mig det är fel på. Det finns fel hos alla inte bara hos mig.

2008-09-09 @ 13:40:17
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0