Godmorgon sötisar :)



Jag somnade med huvudvärk, vaknade flera gånger om av huvudvärk, somnade om & slutligen klev jag upp med huvudvärk. Bah. Tog precis alvedon & hoppas på att det släpper :) Fint väder idag, det känns verkligen som vår. Jag somnade till en sväng igår efter att jag varit & kalasat glass med Robin, Fia & Kax. Niklas väckte mig efter ca 1.5 timma & frågade "skulle vi ut & gå?". Jag hoppade i kläderna & solbrillorna & så knallade vi runt åbackarna. Solen svek oss precis när vi nästan hade gått runt hela. Där känns det verkligen som vår. Krokusar & snödroppar pryder alla släntar & fågelkvittret, åh! Jag ska iväg & jobba 3 timmar i eftermiddag.  3 timmar. Kunde de inte låtit mig vara ledig istället? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0