Idag är en dålig dag.

& jag är förbannat bitter. Egentligen ville jag inte ens kliva ur sängen trots solsken som alltid annars har en så positiv inverkan på humöret. Kanske berodde det mycket på den envisa huvudvärken & att jag inte riktigt känner mig kry. Jag har inte så mycket ork alls & kommer på mig själv med att sitta & sucka mest hela tiden. Jag vill verkligen ha en balkong! Visst har vi ett stort tak men det är inte meningen att man ska vara där. & det är himla omständigt för att ta sig ut. Här inne är det varmt & kvalmigt, jag får knappast luft. Stackars mina katter som är pälsbeklädda. Hur ska de klara sommaren här undrar jag? Visst att vi har en AC som gör lite skillnad, men står det på skjuter elfakturan i höjden. & hur kul är det? Ärligt talat tycker jag att de borde reducera hyran här. & åtgärda dessa problem på något vis. På vintern är det FÖR kallt. Ni minns väl att vi hade typ 13 grader? & på sommaren är det helt olidligt pga värmen. Jag drömmer om att flytta till något större med stor balkong i söderläge. Jag längtar efter ett nytt jobb med bekvämare tider så att jag får chans att leva samtidigt. Njuta i solen i goda vänners sällskap. Vad jag saknar rutiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0