Underbar dag i solen :)

Det var lite svårt att slita sig ifrån den soliga uteserveringen på Bagarstugan, men måste man så måste man. Så jävla tråkigt med måsten! Klockan elva gav jag mig iväg till infoteket & mötte upp Fia där. Självklart fick jag hjälp av den förvirrade gubben vilket inte gav mig speciellt mycket. Med andra ord måste jag tillbaka. Vi tog bilen ner till stan & lunchade på CoffeHouse. Maten var ingen höjdare direkt, men det fick slinka ner ändå eftersom vi var så hungriga. Sedan ringde Emelie & var fikasugen, eftersom Fräcka var fullsatt, som alltid(!) tog vi återigen bilen bort mot Bagarstugan där vi suttit de senaste timmarna & skvallrat & pratat om allt mellan himmel & jord. Mycket härliga skratt har det blivit men även mycket seriösa samtal. Tråkigt att jag var tvungen att lämna de härliga brudarna där för jobbet. Ah, nu är jag somsagt hemma en snabbis för att byta om. Var tvungen att hinna uppdatera bloggen också :) Dags att hoppa i kläderna & sminka mig. Vi hörs imorgon!








Kommentarer
Postat av: Fialotta

HALLÅ!! Vilken mysdag vi haft :) Måstemåstemåste gör om det snart igen!

2009-04-07 @ 17:38:42
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0