Summering av dagen.

Relativt kort lär det nog bli med tanke på att jag vill stressa ner, landa ordentligt, ta mig en lång dusch, gosa med katterna & pussa på min älskade sambo som jag saknat förfärligt. Jag & Elin har varit på resande fot i 5 timmar, fan. Missade tåget från mjölby & fick vänta en timma på nästa. Jag har dragits med åksjuka typ hela tiden. Tror att sömnbrist förvärrar hela skiten. För bara det kan man ju bli sjukt illamående av. Har ätit världens godaste sallad idag på en pizzeria, blev riktigt impad! Jag är van vid att få lök, isbergssallad, tomat & gurka + tillbehöret, exmpelvis räkor då. Denna sallad bestod av flera sorters sallad, gurka, tomat, majs, sparris & såå mycket räkor + en päronhalva :) MUMS. Det enda minuset över lag var såsen. De har inte rödsås, mild-sås & vitlökssås utan bara en som jag inte kan sätta fingret på vad den smakar, men det var inget för mig. Uäk. Föreläsningen idag var till&med bättre än den igår & då trodde jag inte det var möjligt att finna en bättr föreläsare. Jag är verkligen inspirerad. De är så kompetenta, de vet verkligen vad de snackar om. Vår klass skapar dessutom hallelujah moment´s fick vi höra. Vi är mer än fantastiska, de finner inte ord. Kul att höra liksom! Jag trivs överlag i klassen. Det finns såklart vissa jag inte fått grepp om, sådana jag inte förstår mig på riktigt & så finns det riktiga stjärnor! :) GÄSP! Nu orkar jag inte blogga mer. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0