UTAN att bränna sig?

Vi har bara haft en mysig hemmakväll. Ingen av oss orkade laga mat & jag fick uppdraget att handla kebab. Niklas ser ut som en kräfta efter 3-4 timmars solande. Undrar om han ångrar hans korkade uttalande "nu kan man sola hur länge somhelst utan att bränna sig!" Tji fick han! Så långt borta är inte solen. Undrar om det var blondinen i honom som talade. Självklart är han tråkig nu, gnällig & jävlig. (Men jag älskar honom ändå). Han vågar inte erkänna det men jag vet att han vill att jag ska tycka synd om honom. & det gör jag, lite sådär i smyg. Kräftan & jag tog oss med andra ord inte iväg för fiske, det blev inget rix fm heller, men jag är inte bitter för det. Ibland är det skönt att bara vara hemma & slappa :) Jag har pluggat & läst solo. Har nya VR som väntar på mig också.

Den senaste tiden har jag värmts av en härlig känsla inuti. Har känt mig ovanligt sprallig & med en energi & drivkraft jag inte trodde fanns. Mycket har nog att göra med att jag känner mig hel. Jag är lycklig. Fullständigt nöjd med det liv jag lever & att jag lever det tillsammans med Niklas. Allt känns så bekvämt, så tryggt. Vi kommunicerar med varandra på en helt annan nivå, ibland känns det som att han läser mina tankar eller jag hans. Jag tror att det var bestämt redan innan vi träffades att det skulle bli vi. För han är min tvillingsjäl. Jag vet det.

Nu ska jag dricka pärondricka & äta fingrar, dock inte mina egna eller Niklas utan sånadära med choklad på & kex i :) & CSI ska jag slökolla på minsann. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0