Förvirrad :S

Om jag har förstått det rätt kommer vi att fira in det nya året tillsammans med J & M. Kanske några fler? Jag har ingen koll på det. Har ingen koll på någonting känns det som. & min rara sambo är ju inte direkt den som har koll på saker. Allt ska ske i sista sekund. Det är så himla frustrerande. Jag har iallafall bestämt mig för att inte frysa ihjäl i kjol. Det blir byxor. & alkoholhaltiga drycker har jag också inhandlat. N sa något om oxfilé. Tillbehör då? Vad ska vi köpa med? Eeeeeeh. Sånt man vill veta liksom. Klyftpotatis, rödvinssås & bearnaisésås tycker jag låter klockrent. MEEEN jag får väl sitta här & bli tokig istället. Karlar.

M - om du läser detta kan väl du hjälpa mig? HAHA.


Taggad för miljonbingo! Hoppas på storvinsten minsann, yey.


Kommentarer
Postat av: M

Hej! hahaha jag är lika förvirrad jag för J har ingen koll heller! Jag jobbar till 19 så kommer vid halv åtta. oxfile finns men inget mer :) J sa att han ska handla tillbehör imorrn men kan vara bra om N kanske ringer och påminner honom :P Tror det kommer bli trevligt iallafall! Jag slår på stort och fryser ihjäl i klänning ;D

2009-12-30 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0