Hamburgare eller soppa?

Jag har tagit fram köttfärs, tanken var att vi skulle äta hemmagjorda hamburgare. Nu har det dock uppstått ett problem. Jag är inte sugen på det utan på soppa! Känner mig lite kluven men tror minsann vi får dela på färsen. Älskling får äta hamburgare & så får jag min soppa. Jag fastnade i soffan med mina tankar & en rosa mössa på huvudet. Egentligen skulle jag varit ute på promenad men något stoppade mig. Jag är så ofokuserad, så okoncentrerad & så sjukt besviken. Det är en gnagande känsla jag har inom mig & om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var påväg att falla itu. Jag förstår inte hur jag ska klara av vardagen när det är som det är. Nu ska jag på dendär promenaden iallafall & så ska jag till espressohouse & köpa en stor tomtelatte att ta med. & för er som är intresserade. Trots dessa omständigheter har jag inte tagit en enda snus. Så sjukt stolt över mig själv faktiskt! Jag har en ask marlboro menthol hemma med sedan flera månader tillbaka. Men nej, jag har inte rört den heller. Känner inget större behov. Nikotinplåster har jag fyra stycken, men jag vill klara mig utan. & jag ska fan lyckas också. Promenad, tomtelatte & handla potatis. Ciao


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker du är en mycket duktig människa som inte snusar. Du kan mer än du tror och så är det med dig överlag känner jag. Du bevisar för dig själv hela tiden att du är kapabel till mycket mer än du tar åt dig äran för. Keep shining, jag tror på dig. Då som nu.

2009-12-01 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0