Mätt & belåten

Jag är så himla tankspridd & ofokuserad fortfarande. Bloggandet har jag helt lagt åt sidan utan att egentligen tänka på det speciellt mycket. Vår hyresvärd var här SENT i torsdagskväll & luftade våra element. Nu kommer det värme ifrån dem. Men fortfarande är det kallt. Jag sover med dubbla täcken, strumpor + FINGERVANTAR. Hahaha. Min soppa blev sjukt god. Notera att min älskling sa "tack för maten, det var mycket gott". Jag trodde att jag skulle trilla ur soffan av chock. Visst att han pillade bort morötterna, men allt annat åt han & var mätt & belåten. Kanske ska upplysa er om att Niklas hatar grönsaker! Jag ska nog ta mig en promenad faktiskt, kanske till solarieöarna. Eller så stannar jag hemma & läser en bok jag började läsa igår. Hursomhelst blir jag ensam för Niklas ska bärsa. Själv ska jag upp & tvätta sju imorgonbitti. Men jag har varnat honom om att jag ska lyssna julmusik på högsta volymen när jag äter frukost tidigt. HAHAHA!  Zebraflickan heter boken jag läser & om ni klickar kan ni läsa om den. Verklighetsbaserad & hemsk om att skada sig själv, anorexi, om kampen mellan liv & död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0