Vad har hänt sen sist?

Som bekant var det lucia i söndags & det firades med lussebullar & pepparkakor på infektion. Personalen lussade för patienterna, dock var jag inte med då min buss anlände kvart i sju & de började väl lussa runt sex-tiden. Jobbade somsagt hela helgen, men det var helt okej. Lungt & skönt. & jag orkade liksom trots att jag precis varit sjuk & känner mig helt slut. Jag slog ihop tidigt på söndagen men sov ändå bort nästan hela måndagen. Jag låg minus på sömnkontot & försökte väl på något vis gå plus - trots jag hört att man aldrig kan det. Idag är det tisdag, jag har jobbat igen. Nu har jag bara sju pass kvar på min praktik! & det börjar närma sig jul. Nu har jag inte tid med mer uppdatering. Det ska lagas mat, duschas & sånt innan sängen kallar. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0