Okej, jag erkänner.

Jag kunde inte helt säga nej, så jag gick med på två timmars övertid. Det kändes ändå rätt okej. När man väl är där känns det annorlunda, speciellt då stjärnorna jobbar. Då har man liksom kul samtidigt, så att det funkar galant. Jag störde mig rätt mycket på en grej dock, men man vet aldrig vem som läser bloggen så jag ska inte ta det offentligt. Men guuuud vilken brud alltså. Mygod! Jag har inte hunnit med mycket idag förutom att jobba 7 timmar. Disken väntar på mig, men det kan den gott göra till imorgonkväll? Hunnit med att prata med älsklingsjonna, i loooooove! Hon bakade kladdkaksmuffins till mig & lovade att stoppa ett par i brevlådan som jag kunde käka till kvällsmat, men det var såklart lögn. ÖTH! Emelie drar iväg & jobbar på kollo, så henne lär jag inte se på en vecka minsann. Men vi bestämde att vi får försöka ta en dag när hon kommit hem igen. Ååååååååh, Rebecka kommer hem på söndag. Yesyesyes. Vad härligt det ska bli att se den jäkeln. Nu ropar soffan på mig. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0