Storstädning :)

Allt är en enda röra hemma just nu, jag håller på att storstäda. Det är ett riktigt stort projekt jag dragit igång. I sofforna står massa säckar, påsar & saker som jag ska bära ner till källaren. & lite överallt står sopcäkar som ska slängas, såklart. Min älskling kom hem tidigare än jag väntat mig & störde, men som tur var skulle han iväg med Johan & träna :) Jag vill vara ensam när jag städar, så att jag kan virra runt överallt samtidigt, lyssna på hög musik & framförallt sjunga med. Att städa är faktiskt kul & det är så skönt sen när det är gjort, då ska jag slänga mig i en dusch & ta hand om mig själv, sedan blir det att slappa resten av kvällen. Kanske lite bloggande också, återstår att se. Egentligen känner jag för en promenad men vädret är inte speciellt lockande, så det blir nog inget med det. Nej hörni, nu är min paus slut. Bara att återgå till städningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0