Godnatt snyggingar

En kommentar jag fick som respons på inlägget innan. Den vill jag spara föralltid. För den gjorde mig så glad.

"Du har inte alltid haft det lätt, din barndom präglades många gånger av mer än vad andras gör på en hel livstid. Men som sagt det finns ingen att klandra för det. Dina föräldrar och hela din familj har alltid älskat dig. Din bror och du har en av dom finaste syskonkärlekarna jag har sett. Det finns en mening med allt som sker. När man tar sina erfarenheter och använder som kunskap till sitt övriga liv så kommer man som längst."


Det händer mycket såhär på natten, det är då man får till sina bästa inlägg i bloggen tycker jag. När man i lugn & ro får sitta & fundera utan att någon irriterat säger "slå inte på tangenterna" eller att en kattbäbis anfaller fingrarna. MEN det roligaste av allt var ändå detta:

- Ja, jag får väl erkänna. Du är manligare.

& hur bra känns inte det då? Jag är manlig, ni kan kalla mig KUNGEN ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2009-07-31 @ 02:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0