I know this crush ain´t goin´away


Jag är så tacksam för de kloka människor jag har i min omgivning. Tacksam för varenda visdom, galenskap & gott skratt. Tacksam för att ni förstår mig, lyssnar, er hjälpsamhet & att ni älskar mig villkorslöst för den jag är. För den jag är! Äkta vänskap (det gäller även kärlek) är först då man uppmärksammat fel & brister men ändå älskar helhjärtat. Jag har ett fåtal nära vänner. Jag kan räkna dem på en hand. Men jag behöver inte fler. Jag känner mig  rik & jag har inte råd att förlora en enda av mina stjärnor. EN bästa vän har jag. En riktig vapendragare, själsfrände, tvillingsjäl - hon är mitt allt & hennes namn är Maria. Utan henne vore jag totalt vilse i världen. Hon kompletterar mig klockrent. & det bästa av allt. Hon är så klok, min Maria. Igår sa hon "det är alltid lättare att klanka ner på någon annan människa än att ta tag i sitt egna liv". & hon kunde inte har mer rätt. Det ska bli mitt motto & jag ska leva efter det oavsett om det bara gäller att jag är uttråkad & klagar på min sambo att jag har tråkigt. Nu mina kära vänner blir det kramkalas! För gissa vem som kommer snart? MIN BÄSTA VÄN! & jag kunde inte vara lyckligare. Aw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0