Onsdag

Jag har ritat en sjukt fin bild i paint till just detta inlägg. För att ni ska förstå VAD jag menar liksom. Men nu går det inte att ladda upp bilder. Någon mer som har det problemet? Förövrigt är jag sjukt rastlös & vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag har redan gjort allt - diskat, sopat golvet, rensat kattlåda, duschat med allt vad det innebär, smörjt in mig med bodylotion (duktigt Ida!), målat tånaglarna, ätit macka med emilskinka, surfat, läst VR + frida story, kollat teve. Vad ska jag göra? Funderar på att ta ett varv ner till stan. För jag har till&med klätt på min kläder & sminkat mig. Woho! Inte varje dag det händer, oftast sitter jag hemma i bara trosor & suckar & klagar över värmen & AC:n som inte fungerar som den ska utan mest läcker vatten så jag får skura. Bah.

Hursomhelst, bilden jag ritade ska föreställa en duschkorg i metall. Det är en krok som man hänger där man har duschdraperiet. & den har tre korgar i olika storlekar under varandra. Jag vet att det finns människor som använder den i köket också, för smart förvaring av exempelvis tomater, paprikor & citroner. VART I HELVETE KAN JAG HITTA EN SÅN? Saknar min som jag kastade i flytten eftersom den var trasig. & jag hittar inte en sån någonstans. Överallt finns bara kassa jävla saker man måste hänga upp på väggen eller ha stående på golvet. Jag är trött på alla schampo/balsam & duschkrämsjävla flaskor på hela golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0