Skinnbanjo eller spermakloak?

För några timmar sedan vad jag så trött att jag trodde jag skulle somna vilket jag inte gjorde eftersom jag stördes av min sambos extremt jobbiga snarkningar. Nu har jag gått över på andra andningen & har så sjukt tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vad gör man på nätet egentigen, har ni tips på bra tidsfördriv? Jag behöver det. TACK.

I brist på annan sysselsättning så har jag letat upp förslag på vad ni kan kalla er kuk eller fitta. Vad sägs om cermonistaven, den enögde byxormen, draken, generalen, guldkobran, petterniklas eller kanske skinnbanjo? Köttros, musen, pullveck, skäggbiff, skäggburgare, spermakloak, vagina, vulva eller våt ängsmark? ^^

Kommentarer
Postat av: Sara,

ahahha jag kan inte hjälpa det men jag kan inte sluta skratta åt ordet "pullveck" det ska jag baske mig börja säga ;D

2009-07-22 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0