Söndagen den tolfte juli

Idag blir Tusse fem år & jag & min älskling skulle varit förlovade i fem år, om vi inte tagit av oss ringarna. Men jag är nöjd ändå, vi har kommit långt blingbling på våra ringfingrar. Jag har inte riktigt haft tid med bloggandet. Igår umgicks jag med min kära far hela dagen & sedan bar det av till Skärblacka för att inspektera mammas nya lägenhet. Den var riktigt fin! Det bjöds på mat & trvlig sällskap. Amanda var på goshumör & gosade ner sitt huvud på mig hela tiden. & Kax var en supertuffing som kom fram med viftande svans till både mig & Niklas & hälsade. Aw. Jag klev inte upp ifrån sängen förrän vid halv två idag & då gick jag ändå & la mig skapligt. Huvudvärk, både igår & idag. Min älskling fick låna x-box så här spelas det förfullt & jag orkar inte riktigt detdära brummandet. Bakar scones nu, det får bli en sjukt sen frukost. & sedan återstår att se vad denna dag har att erbjuda :) Ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till er, ni är ett makalöst par som står kvar i både vind och blåst.. :D jag tror på er, och det har jag alltid gjort. Ida hjärta niklas är likamed sant.

2009-07-12 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0